כפר סבא בן יהודה צפון
הדמיה להמחשה: החברה למימוש קרקעות

עתודת הקרקע האחרונה של כפר סבא

חלום הדירה בכפר סבא, מהערים האיכותיות ביותר בשרון, נמצא בהישג ידכם. כך תהפכו השקעה הקטנה באחד מאפיקי ההשקעה המוצלחים והחמים בישראל לחסכון של 50% במחיר הדירה.

החברה למימוש קרקעות

זמן קריאה: 4 דקות
כפר סבא בן יהודה צפון
הדמיה להמחשה: החברה למימוש קרקעות

בשנים האחרונות דירה למגורים באזור השרון היא בגדר חלום עבור ישראלים רבים. מצב אשר בולט במיוחד בעיר כפר סבא, בה מחירי הדיור גבוהים והביקוש הרב. פרויקט בן יהודה צפון, המשווק בימים אלה על ידי החברה למימוש קרקעות, מאפשר למשקיעים פוטנציאלים לרכוש קרקע חקלאית, שנמצאת בשלביה האחרונים לפני אישור הקרקע לבנייה ומהווה המשך ישיר לשכונת היוקרה כפר סבא הירוקה.

וכך, בימים אלו עתודת הקרקע החקלאית האחרונה שבתחום העיר כפר סבא עתידה לשנות ייעוד מקרקע חקלאית לקרקע בייעוד לבניה, מה שמייצר הזדמנות חד פעמית להגיע לדירה משלכם במחיר נמוך באזור יוקרתי.

 הזדמנות נדירה בכפר סבא

הביקוש לדירות באזור המרכז נמצא בעלייה מתמדת, כאשר אזור השרון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר בארץ. בין הערים המובילות בשרון, נמצאת העיר כפר סבא, בה הביקוש לדירות גבוה במיוחד, בעיקר לאור העובדה שאזלו בה עתודות הקרקע לבנייה.

אחד הפתרונות להוספת קרקעות לבנייה, הוא הפשרת קרקעות חקלאיות. אבל, גם מלאי הקרקעות החקלאיות באזורי הביקוש המובילים אוזל במהירות ומי שמשקיע בקרקע כזו סמוך לשינוי הייעוד שלה – מרוויח בגדול.

הזדמנות נדירה כזו נפתחת עכשיו, עם שיווק זכויות לדירות בקרקע החקלאית האחרונה בתחומי כפר סבא. מדובר בפרויקט צפון בן יהודה, הממוקם בצפון העיר ונחשב לתוכנית הדגל של עיריית כפר סבא. הפרויקט עתיד להיות פנינת נדל”ן מהבולטות באזור השרון בכלל ובכפר סבא בפרט וכבר עכשיו תופס את תשומת ליבם של משקיעי נדל”ן וחברות רבות.

הזמן להשקיע הוא עכשיו, כך אומרים מומחי נדל”ן רבים, רגע לפני שינוי ייעוד הקרקע לבניה כאשר עוד ניתן לרכוש בזול. מצד אחד, המחירים במתחם זולים משמעותית בהשוואה למחירי הדיור כיום בארץ ומצד שני, תוכנית המתאר למתחם נמצאת בשלבים אחרונים לפני אישור. מי שלוקח בחשבון שזו גם עתודת הקרקע האחרונה של העיר מבין שישנה פה הזדמנות לקנות את הקרקע היום ולהגיע בהמשך לדירה בחצי מחיר, בין היתר גם לאור העובדה שהעיר נמצאת בתנופת פיתוח ענפה. חשוב להבין שהתוכנית הכוללנית לעיר כפר סבא כבר פורסמה לפי 106 ב’. אישור תוכנית זו לפי 106 ב’ משנה למעשה את ייעוד הקרקע לקרקע לבניה, דבר אשר יעלה את ערכה משמעותית כבר בשלב זה.

בן יהודה צפון
הדמיה להמחשה: החברה למימוש קרקעות

מתחם 6 צפון בן יהודה – מה בתוכנית?

במתחם, אשר משתרע על 940 דונם, מתוכננות כ- 9,400 יחידות דיור וכ- 150,000 מ”ר תעסוקה, בסמוך לקאנטרי קלאב של כפר סבא ולשכונות היוקרה של העיר. התכנון החדש בעיר, שם דגש על החינוך ועל איכות חיים: במקום תוקם קריית חינוך, קריית ספורט ופארק רחב ידיים וזאת ברוח התכנון והאופי של העיר כפר סבא.

מי שלוקח בחשבון שזו גם עתודת הקרקע האחרונה של העיר מבין שישנה פה הזדמנות לקנות את הקרקע היום ולהגיע לדירה בחצי מחיר.

כפר סבא מאופיינת באוכלוסייה ברמה סוציו-אקונומית גבוהה והיא מהערים המובילות בישראל עם מערכת חינוך מהטובות במדינה. העיר היא עיר ירוקה, עם איכות חיים גבוהה במיוחד אשר שמה דגש על גנים ציבוריים, פינות חמד רבות, מגרשי שעשועים, אולמות ספורט, מגרשי אתלטיקה, אצטדיון עירוני, היכל תרבות פעיל ותוסס וכן תכנון המתחשב בהולכי הרגל ורוכבי אופניים.

בהתאם לרמת החיים הגבוהה בעיר, כך גם מחירי הנדל”ן מתייקרים בהתאמה. ולכן, שווי הקרקע ילך ויעלה עם התקדמות התוכנית. כך, שווי הקרקע צפוי להגיע לכ- 1,800,000 ₪ ביום מתן היתרי בניה. בגמר תהליך הבניה, תהיה לכם דירת 5 חדרים בשטח של כ 120 מ”ר בשווי של כ- 4,500,000 ₪.

חשוב להדגיש, תהליך הפיכת הקרקע שרכשתם לזמינה לבנייה, צפוי לארוך מספר שנים. לפי הערכת שמאי התהליך יארך כ- 5 שנים והאישור לשינוי ייעוד הקרקע נמצא ממש מעבר לפינה. בהמשך, עם שינוי ייעוד הקרקע, לא ימהרו בעלי הקרקע למכור, אלא יחכו לזינוק בערך, דבר שיקטין מיד את ההיצע ויעלה את מחיר הקרקע בשיעור של מאות אחוזים.

 שווי הקרקע צפוי להגיע לכ- 1,800,000 ₪ ביום מתן היתרי בניה. ושווי דירה לכ – 4,500,000 מיליון ₪

יתרון גדול נוסף להצטרפות לפרויקט בימים אלה, הוא שרק עכשיו יש למשקיעים את האפשרות לקבל פטור מהיטל השבחה ובכך לחסוך כ – 250,000  ₪ (במידה ויתחייבו לגור בדירה 4 שנים).

בן יהודה צפון כפ"ס
הדמיה להמחשה: פרויקט כפר סבא, בן יהודה צפון

דירה סמוך לפארק

את הפרויקט הייחודי משווקת החברה למימוש קרקעות, המתמחה בתחום קרקעות להשקעה ובעלת מוניטין של כ- 20 שנות פעילות עם מאות לקוחות מרוצים, חלקם גרים כבר היום בדירות שנבנו על הקרקעות שרכשו לפני מספר שנים.                                   

“השכונה החדשה תקום במתחם איכותי כשמסביבה מספר מושבים יוקרתיים כגון מושב צופית, מושב גן חיים ושכונת אליעזר” מציין בני ברנשטיין, מייסד ומנכ”ל החברה למימוש קרקעות. “מדובר בהשקעה לטווח בינוני” הוא מדגיש. “אנחנו חברה שחתומה על פרויקטים מוצלחים רבים, עם לקוחות מרוצים ב-16 מתחמים מובילים, ביניהם מתחם כפר סבא הירוקה, מתחם 1,200 וכן מתחמים בערים אחרות בשרון הנמצאים בשלבי תכנון והפשרה מתקדמים”.

בני ברשנטיין
בני ברנשטיין - מנכ"ל החברה למימוש קרקעות

החברה למימוש קרקעות, חברה בעלת מוניטין גבוה וניסיון רב בשיווק פרויקטים מוצלחים דומים באזור השרון, מלווה את הרוכשים בתהליך הרכישה וגם במימוש ההשקעה בעתיד למי שמעוניין.  מדובר בפרויקט עם רווחים גדולים הצפויים למשקיעים וזו הסיבה שהמתחם כל כך אטרקטיבי ומבוקש, בפרט בשל העובדה שהקרקע ממש בקרוב צפויה לשנות את ייעודה.

 

זה הזמן וזו ההזדמנות שלכם להגיע לדירה בשווי כ- 4,500,000 ₪ בהשקעה מינימלית. השאירו לנו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם כל המידע הרלוונטי.

ניוזלטר

רוצים להתעדכן בתכנים חדשים, ועידכונים בתחום הנדל”ן והקרקעות? הירשמו עכשיו

ניוזלטר

רוצים להתעדכן בתכנים חדשים, ועידכונים בתחום הנדל”ן והקרקעות? הירשמו עכשיו