בן יהודה צפון

כפר סבא, תוכנית מתאר כוללנית

City icon

עיר

כפר סבא

Status icon

סטטוס תכנוני

תוכנית מתאר כוללנית

Key icon

זכויות במתחם/בפרויקט

כ - 9,400 דירות

Profit icon

רווח משוער

מאות אלפי שקלים!

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

    כפר סבא – מתחם בן יהודה צפון

    מדוע להשקיע דווקא בכפר סבא?

    ידוע לכל כי אזור השרון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר להשקעה ולמגורים. מתוך כלל הערים בסביבה, העיר כפר סבא היוותה ועודה מהווה אחד ממוקדי ההשקעה המשמעותיים ביותר באזור. המיקום האסטרטגי בשילוב מחירים אטרקטיביים ורמת חיים גבוהה הפכו את העיר לאחת המועדפות על ידי משקיעים. אם לוקחים בחשבון את היצע הקרקעות הדל שבעיר ואת תוכניות העירייה להגדלת האוכלוסייה ניתן להגיע למסקנה, כפי שאנחנו הגענו, כי ערך הקרקעות לבניה בעיר עתיד לעלות משמעותית ורכישה של קרקע להשקעה בעיר צפויה להוות השקעה רווחית וחכמה. במיוחד אם מדובר על עתודת הקרקע האחרונה של העיר… פרטים בהמשך>>>

    מתחם בן יהודה צפון – עתודת הקרקע האחרונה של העיר כפר סבא!

    עליית הביקוש לדירות בעיר בשילוב ירידה בהיצע הקרקעות לבניה הפכו את הקרקעות בכפר סבא לנכסים בעלי ערך רב. לאור תהליכי הבניה הרבים שהושלמו בכפר סבא בשנים האחרונות כמעט שלא נותרו קרקעות לבניה בעיר. כיום, העיר נותרה עם עתודת קרקע אחת אחרונה לבניה הידועה בשם מתחם בן יהודה צפון, על שם רחוב בן יהודה הגובל בחלקו הדרומי של המתחם. מצפון, גובל מתחם בן יהודה צפון במושב צופית ובמזרח בשכונת גני שרון. העובדה כי מתחם בן יהודה צפון הוא עתודת הקרקע האחרונה לבניה בעיר מהווה סיבה עיקרית בפני עצמה להשקעות הרבות שבוצעו במתחם – היצע אפסי משמעותו עליית מחירים לאור ביקוש גבוה ומצוקת הדיור במדינה. כחלק מהתכנון למתחם ותהליך ההפשרה שעובר, עתידה לקום שכונת מגורים רחבת היקף עם שטחי מסחר פארק גדול ושטחים ציבוריים לשימוש הקהל הרחב – סיבה משמעותית נוספת לכך שהמתחם כה מבוקש להשקעה. אם אתם שואלים את עצמכם איפה כדאי להשקיע את הכסף – מתחם בן יהודה צפון יכול להיות האפשרות הנכונה עבורכם.

    תוכנית המתאר של כפר סבא – מה בתכנון – מה הצפי להפשרת הקרקעות במתחם בן יהודה צפון בכפר סבא?

    ע”פ התוכנית ההפשרה למתחם, השכונה החדשה שתקום תכיל כ – 9,400 יח”ד, פארק גדול בנוסף לשטחי תעסוקה ומסחר נוספים. זאת כחלק מתהליך הפיתוח והצמיחה של העיר במטרה להגדיל את קיבולת העיר ל כ – 180,000 תושבים. לכן, אין זו הפתעה כי שהמתחם הפך לאחד המבוקשים והפופולריים ביותר להשקעה. במיוחד לאור העובדה שזוהי עתודת הקרקע האחרונה לבניה בעיר!

    הרווחים המשמעותיים בן יהודה צפון

    משקיעים אשר ירכשו במתחם יזכו ליהנות מתהליך השבחת הקרקע. כחלק מתהליך ההפשרה ככל שהקרקע תתקרב לאישור הסופי לבניה, כך ערכה יעלה ורווחי בעלי הקרקעות יגדלו בהתאמה. משקיעים אשר ישכילו לרכוש את הקרקעות להשקעה בשלבים מוקדמים יותר יוכלו לבצע השקעות קטנות יותר מצד אחד ומצד שני לגזור רווחים גבוהים יותר בהמשך. אלו שבאמת ימקסמו את הרווחים יהיו בעלי הדירות החדשות וישלימו את תהליך הבניה. משקיעים אלו יהנו גם מהרווח ההשבחתי שבהשבחת הקרקע וגם מהרווח היזמי שבבניית הדירות.

     

    התמונות להמחשה בלבד. הקרקע אינה זמינה לבנייה. ט.ל.ח

    לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

      פרויקטים נוספים