מתחם פרדס משותף

רעננה, רע/2012 ב

City icon

עיר

רעננה

Status icon

סטטוס תכנוני

הופר ובבנייה

Key icon

זכויות במתחם/בפרויקט

כ - 1,500 יח"ד

Profit icon

רווח משוער

מאות אלפי שקלים!

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

    פרויקט פרדס משותף – רעננה – רע/2012 ב

    אודות הפעילות שלנו בפרויקט ומה הרווחים המשמעותיים של המשקיעים – מתחם פרדס משותף – תוכנית רע/2012 ב:

    משקיעי החברה למימוש קרקעות רכשו קרקעות להשקעה במתחם פרדס משותף טרם הפיכתו לזמין לבנייה, עוד בשלב שהקרקע הייתה קרקע חקלאית להשקעה. כיום, הקרקע מאושרת וזמינה לבניה ונמצאת בתהליכי פיתוח והשלמת תשתיות לשכונה. החברה למימוש קרקעות ארגנה קבוצת משקיעים שרכשה כ – 5 דונם במתחם שנכללו בתוכנית רע/ 3000. הקרקעות שנרכשו הן בחלקות הטובות ביותר במתחם בסמוך לבתים צמודי הקרקע של רחוב פרדס משותף. בשכונה יבנו בניינים בני עשר קומות וכ- 1,500 דירות. כיום שווי הקרקעות של המשקיעים בפרויקט הכפיל את עצמו ואף יותר מכך. דירות אשר יבנו במתחם תהיינה שוות כ – 4,500,000 ₪. לקוחות החברה, שקנו קרקע להשקעה בהליכי הפשרה ושינוי ייעוד, מחזיקים היום קרקעות מאושרת לבניה באחת הערים היקרות והמבוקשות בשרון בשווי הגדול פי כמה ויותר ממה שרכשו בעבר. כיום קבוצות המשקיעים נמצאות בשלב ההתארגנות לבנייה. דוגמא למתחם העובר תהליך דומה הוא מתחם רע 2020 הממוקם מול פארק רעננה. המתחם בהליכי תכנון מתקדמים ובדומה לפרדס משותף, גם הוא יהפוך זמין ומופשר לבניה בשנים הקרובות. אלו המחפשים להשקיע בקרקע טרם הבניה באזור רעננה ימצאו את מבוקשם בתוכנית רע/מק/2020.

    למה השקענו דווקא ברעננה?

    רעננה נחשבת לאחת הערים המבוקשות בשרון, בעלת חתך סוציו- אקונומי גבוה ומתאפיינת כעיר המקנה רמת חיים גבוהה לתושביה, הן מבחינת פיתוח סביבתי והן מבחינת מערכת החינוך והתרבות בעיר. יתרון נוסף ומשמעותי הוא הקרבה של העיר רעננה לתשתיות להסעת המונים כגון תחנות הרכבת של רעננה וקרבה לכבישים ראשיים כמו כביש 4 וכביש 531. כל אלו הופכים את רעננה לעיר נגישה ומבוקשת. רכישת קרקע למגורים וקרקעות למשרדים בעיר הן השקעה מעולה בהתחשב בכל המאפיינים והיתרונות שיש לעיר. במיוחד אם מחפשים השקעה בקרקע במרכז או השקעה בקרקע בשרון – רעננה היא בהחלט עיר טובה להתמקד בה. בזמן שאנשים רבים תוהים היכן להשקיע את הכסף אנו ומשקיעינו מקדימים לקנות מגרשים למכירה ומחפשים קרקעות להשקעה. דוגמה נהדרת לפוטנציאל הגלום בקרקעות ברעננה הוא פרויקט הקישון 2 אשר נבנה ואוכלס. אלו אשר השכילו להקדים ולצפות את המגמה התכנונית של העיר רוכשים את הקרקע בהשקעה כספית קטנה ויוצאים נשכרים מהרווח ההשבחתי בעת אישור הקרקע לבניה ובעת בניית הדירה – שם הרווח הוא המקסימלי.

    קצת על המתחם פרדס משותף ותכנית רע 2012 ב:

    מתחם פרדס משותף מתפרס על כ – 364 דונם וממוקם מדרום לרחוב פרדס משותף ומצפון לכביש 531. המתחם צמוד לבתי הקרקע הנמצאים מצפון לכביש פרדס משותף. משקיעים אשר רכשו קרקעות להשקעה במתחם כיום בעלים של קרקע מופשרת לבניה וזכויות לדירות וכעת נמצאים בשלב ההתארגנות לבניה. בשכונה מתוכננות להיבנות כ – 1,500 דירות וכיום המתחם נמצא תחת הליכי פיתוח והשלמת התשתיות לבניית השכונה.

    התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח

    לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

      פרויקטים נוספים