סקיבין 10

כפר סבא הירוקה, כס/80

City icon

עיר

כפר סבא

Status icon

סטטוס תכנוני

נבנה אוכלס

Key icon

זכויות במתחם/בפרויקט

בניין בשלמות, 22 יח"ד

Profit icon

רווח משוער

מאות אלפי שקלים!

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

    פרויקט – סקיבין 10 – כפר סבא – כס/80

    מקרקע חקלאית ועד לדירה באזור השרון – מה קרה בפרויקט סקיבין 10?

    הרוכשים בפרויקט רכשו קרקעות חקלאיות להשקעה. בתחילה, ארגנה החברה למימוש קרקעות קבוצת משקיעים אשר רכשה דונם בפרויקט. בהמשך ארגנה רכישה נוספת של עוד כ – 3 דונם ויצרה תלכיד לבניין אחד. עם התקדמות ההליך התכנוני ואישור הקרקע לבניה הוקצו המשקיעים בבניין בן כ – 20 דירות בכתובת סקיבין 10 . נכון לשנת 2021 כפר סבא הירוקה נחשבת כאחת השכונות המבוקשות והיוקרתיות ביותר באזור השרון עם מחירי דירות הנאמדים ב כ -2.7 מיליון לדירת 5 חדרים, 2.3 מיליון לדירות 4 חדרים ו 2 מיליון לדירת 3 חדרים. משקיעים אשר רכשו את הקרקע במתחם כקרקע חקלאית נהנו מרווחים של מאות אלפי שקלים ותשואה של מאות אחוזים על הכסף שהשקיעו כחלק מתהליך שינוי הייעוד והשבחת הקרקע שעבר הפרויקט.

    מדוע השקענו בשכונת כפר סבא הירוקה:

    כפר סבא הירוקה היא אחת השכונות החדשות והמדוברות ביותר בישראל, בין היתר, הודות להיותה השכונה הירוקה היחידה שהוגדרה רשמית על ידי הממשלה בישראל כ”שכונה ירוקה” אמיתית. השכונה מתאפיינת ברמת החיים גבוהה במיוחד שמייחדת אותה משאר אזורי המגורים בסביבה תוך שמירה על איכות הסביבה וצביון ירוק.  השכונה מלאה במדשאות, פארקים ומרחבים ירוקים, כולל שבילים מיוחדים לרוכבי אופניים במטרה לצמצם למינימום את פעילות הרכבים בה. בשכונה הוקמו נדנדות ומתקני משחקים לילדים, כמו גם אמפיתיאטרון עבור מבקרים. לשכונה גישה נוחה לכביש 4 ולכביש 531 הנמצא בקרבה. כל אלו מייחדים את השכונה והפכו אותה ליעד מגורים מבוקש עם ביקושי שיא ומחירי נדל”ן המשתווים למחירי הנדל”ן ברעננה.

    קצת על המתחם ועל תכנית כס/80 בכפר סבא:

    מתחם כס/80 ממוקם צפון מערבית לתחנת הדלק של סונול ברח’ מנחם בגין ומשתרע עד לצומת רעננה צפון. יחד עם המתחם הסמוך כס/60 מכילות שתי השכונות החדשות יחד כ- 5,000 יחידות דיור וכ- 150,000 מ”ר מסחר ותעסוקה. המתחם זמין לבניה ומרביתו כבר בנוי ומאוכלס. החברה למימוש קרקעות ומשקיעה רכשו קרקעות ל 8 בניינים במתחם. 4 בניינים נבנו ואוכלסו ו 4 בניינים נוספים בתהליכי תכנון ובניה. משקיעים המחפשים קרקע להשקעה בסביבת כפר סבא ורעננה יכולים להפנות את תשומת ליבם למתחמים רע 2020 ורע 2021 הנמצאים בצמידות לתחנת הרכבת של רעננה ולפארק הגדול בעיר.

    התמונות להמחשה בלבד – ט.ל.ח

    לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

      פרויקטים נוספים