קדמת ביאליק

קריית ביאליק

City icon

עיר

קריית ביאליק

Status icon

סטטוס תכנוני

תב"ע מאושרת

Key icon

זכויות במתחם/בפרויקט

כ - 5,000 יח"ד

Profit icon

רווח משוער

מאות אלפי שקלים

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

    קריית ביאליק – קדמת ביאליק – תוכנית ק/428

    מדוע להשקיע דווקא בקריית ביאליק?

    בימים אלו שוקדת המדינה והוועדות השונות על חיזוק מערך התשתיות בפריפריה והקטנת זמן הנסיעה לכיוון המרכז.
    כבישים חדשים, רכבות ותשתיות להסעת המונים מקצרות את “המרחק” מצפון המדינה אל המרכז ובשילוב עם מחירי שכירות והוצאות מגורים נמוכות יותר, הופכות את הצפון לאלטרנטיבת מגורים אטרקטיבית ביותר.
    בהתאם לאטרקטיביות הגוברת כך גם מצטמצם פער מחירי הנדל”ן בין הפריפריה למרכז.

    דוגמה נהדרת לכך הוא אזור קדמת ביאליק בקריית ביאליק. קריית ביאליק היא עיר במחוז חיפה ואחת הערים המרכיבות את אזור הקריות.
    בקרבת העיר והמתחם ממוקם מחלף סומך אשר בשנת 2019 נפתח כמקטע חדש של כביש 6, (עם פתיחת המקטע החדש אפשר לנסוע בכביש 5 במשך 188 ק”מ מבאר שבע ועד לצומת סומך ללא רמזורים), כביש עוקף קריות (כביש 22), רכבת ישראל וכן הקיריון המהווה עמוד תווך ומרכז מסחרי משמעותי וחשוב לאזור כולו.
    אזורים כדוגמת קדמת ביאליק, הנתמכים ע”י תשתיות, מרכזי פנאי ובילוי ומיועדים לבנייה הם בדיוק מה שאנו מחפשים בעבורנו ובעבור משקיעינו. תהליכים כדוגמת זה שקורה פה, כבר קרו בעפולה, ברחובות ובחדרה במתחמים בהם השקענו. אלו אשר יבינו את הפוטנציאל, ויפנימו את שיטת המספרים הקטנים, המתייחסת להשקעות בתקציב נמוך אשר קופצות משמעותית בערכן, יזכו ליהנות מהצלחת המתחם ולקצור רווחים נאים.

    קרקע בקריית ביאליק

     

    קצת על מתחם קדמת ביאליק:

    הקרקע ממוקמת במתחם “קדמת ביאליק” (מתחם 3) בקריית ביאליק. למתחם קיימת תכנית בניין עיר (תב”ע) מאושרת וכיום ממתינים לאישור תכנית המתאר של העיר על מנת שיהיה ניתן להכין תכניות מפורטות למתחם. הקרקע צמודת דופן לבניה, ממזרח לקריית ביאליק, וצמודה לכביש עוקף קריות (כביש 22).  הקרקע נמצאת בסמיכות לשכונת גבעת הרקפות, וקילומטר אווירי מהקיריון הנחשב כמרכז מסחרי חשוב ביותר לסביבה. בנוסף, הקרקע צמודה לשכונת הפרפר הבנויה ממערב. הקרקע מיועדת למגורים בגין תכנית המתאר הנקודתית למתחם ק/428 ובנוסף, נכללת בתכנית המתאר הכוללנית של העיר אשר נמצאת בשלבי קידום. המתחם צפוי לכלול כ – 4,711 יחידות דיור 70,000 מ”ר שטחי מסחר ומשרדים (תעסוקה) וזאת בתוספת לשטחים פתוחים ומבני ציבור לרווחת הציבור.

    הרווחים הצפויים:

    גם במתחם זה, מתחם קדמת ביאליק, חלה השיטה, כפי שאנו נוהגים לכנותה “שיטת המספרים הקטנים”. במתחמים בהם ניתן להשקיע בתקציב מצומצם,כמעין מתחם זה, ולרכוש קרקע אשר עתידה לתת זכות לדירה במחיר מצחיק נוטות לצוץ הזדמנויות ההשקעה המעניינות והרווחיות ביותר. השקעות אלו נוטות להכפיל את עצמן ולגדול באופן משמעותי מהיר יותר מאשר מתחמים יקרים באופן יחסי במרכז הארץ ובהם הקרקע הנמכרות במאות אלפי שקלים. ככל שההליך התכנוני מתקדם מחירי הקרקעות גדלים באופן עקבי. קרקעות פרטיות אשר מאושרות למגורים הן מצרך מבוקש שההיצע שלו רק הולך ומצטמצם כאשר הביקוש רק הולך וגובר. משקיעים אשר ירכשו במתחמים מסוג זה צפויים ליהנות מרווחים של מאות אחוזים בעת הפיכת הקרקע לזמינה לבנייה ובעת הגעה לדירה. מי שידע לראות את הנולד ולזהות הזדמנויות הוא זה שירוויח.

     

    קרקעות בקרית ביאליק למכירה – קרקע בקריית ביאליק להשקעה

    העיר קריית ביאליק שוכנת במחוז חיפה ומהווה את אחת הערים המרכזיות והמפותחות ביותר באזור הקריות. בשל תכונותיה של העיר ומצב שוק הנדל”ן בישראל, קרקעות בהליכי הפשרה ובפרט קרקע חקלאית בקריית ביאליק למכירה (כחלק מתוכנית להקמת שכונה) מהווה אפיק השקעה אטרקטיבי עם פוטנציאל רווח עתידי של עשרות ואף מאות אחוזים.

    עובדה ידועה היא שהקרקעות הזמינות לבנייה בישראל הן מעטות וההיצע שלהן (ושל קרקעות בתהליכי הפשרה) מדלדל משנה לשנה. שטחה המצומצם מלכתחילה של ישראל בשילוב עם קצב גידול האוכלוסין גבוה יוצר מצב בו יש דרישה מוגברת לקרקעות לבנייה ומצריך הפשרה של קרקעות נוספות ועידוד התחלות בנייה. ככל שמאגרי הקרקעות לבנייה מצטמצם, כך עולה פוטנציאל הרווח מרכישת קרקעות חקלאיות שמצויות בתהליכי הפשרה ושינוי ייעוד לשכונות מגורים או מתחמי עסקים.

    במאמר הבא תמצאו את כל מה שחשוב לדעת על קרקעות למכירה בקרית ביאליק.

     

    למה כדאי לרכוש קרקע בקרית ביאליק?

    #1 מגמת פיתוח משמעותי בגיבוי ארצי:

    קריית ביאליק היא אחת מהערים אשר נהנות מתוכניות ארציות לחיזוק ופיתוח הפריפרייה. כך למשל, מקדמת המדינה תוכניות שונות לשדרוג מערך התשתיות באזור הקריות לצורך חיבורו למרכזי התעסוקה בצפון ובמרכז הארץ.  בעוד חלק מהתוכניות הללו כבר הושלמו או מצויות בתהליכים, קריית ביאליק כבר היום מקושרת בכבישים מהירים ונתיבי תחבורה ציבורית לחלקים רבים בארץ. בהקשר הזה אפשר לציין את מחלף סומך שמקשר בין כביש 6 לכביש 5, כביש 22 עוקף קריות ותחנות הרכבת שבאזור. מגמת הפיתוח ניכרת לא רק בחזית התחבורתית אלא גם בתחומי הפנאי, המסחר והתעסוקה, כפי שמעידים מרכזי הבילוי והקניות שקיימים או עתידים לקום בקריית ביאליק והאזור.

    #2 ביקוש הולך וגובר לנכסים:

    מגמת הפיתוח שמתחוללת בקריית ביאליק בצירוף עם העובדה שמחירי הדיור ויוקר המחיה בעיר נחשבים לנמוכים ביחס למרכז, הופכת את העיר ליעד מגורים מושך עבור זוגות צעירים ומשפחות, כמו גם מחפשי עבודה ומשפרי דיור מרחבי הארץ.

    השילוב שבין העלייה בביקוש לנכסי נדל”ן למגורים לבין המחירים שנותרו נמוכים יחסית בהשוואה למרכז הופך את קריית ביאליק לא רק ליעד אטרקטיבי למגורים, אלא גם להשקעות. מבין אפשרויות ההשקעה בסביבת בעיר, קרקעות חקלאיות בקריית ביאליק למכירה הן בהחלט אלטרנטיבה ששווה לשקול ברצינות.

    קרקעות אשר הפכו זמינות לבנייה בסביבה הכפילו ואף שילשו את שווין בטווח של מספר שנים. בנוסף לכך, עם המגמה המדינית לצופף ולהפשיר עוד קרקעות לבנייה ברחבי הארץ, גדלים הסיכויים כי בקרקעות המיועדות להפשרה יינתנו זכויות בנייה גבוהות יותר וכי הקרקעות יקודמו לבנייה בצורה מהירה יותר.

    #3 אפיק השקעה נושא רווחים עתידיים משמעותיים בטווח הבינוני-ארוך:

    בהתאם לסיבות שפורטו מעלה, קרקע בקריית ביאליק להשקעה מהווה אפשרות השקעה מעניינת ומסקרנת עבור משקיעים בעלי אורך רוח אשר מחפשים השקעה לטווח הבינוני של מספר שנים.

    קניית קרקעות בקריית ביאליק נושאת אופק תשואה גבוה מאוד ביחס לאפיקי השקעה אחרים ומאפשרת למשקיעים להשקיע בנדל”ן בסכומים שפויים יותר (בדרך כלל מאות אלפי שקלים בודדים) ולהרוויח מתהליך ההשבחה שעוברת הקרקע.

    כלל האצבע הוא שככל שרוכשים קרקע חקלאית בקרית ביאליק למכירה מוקדם יותר ובתחילת התהליך התכנוני – כך ניתן לרכוש אותה במחיר אטרקטיבי יותר. וככל שמממשים את ההשקעה מאוחר יותר ובסמוך להתחלת הבנייה או בסיומה – כך יעלה הרווח על ההשקעה.

    להלן סיכום יתרונות קניית קרקעות להשקעה בקרית ביאליק:

    • צפי לזינוק במחירי הקרקעות עם התקדמות תהליך ההפשרה.
    • השקעה בהון עצמי שפוי.
    • מגמה תכנונית כלל ארצית להפשרת קרקעות והגדלת היצע הדיור במטרה להתמודד עם משבר הדיור.
    • אופציה למימוש ההשקעה בשלבים שונים, גם במהלך תהליך ההפשרה וגם לאחר סיום הבנייה.
    • חסכון של מאות אלפים ואף מיליוני שקלים בבעלות על דירות חדשות בפרויקט שייבנה בקרקע המופשרת.
    • רישום מסודר בטאבו – קרקעות פרטיות הנרשמות על שם הרוכש בטאבו.
    • אפשרות לרווחים נוספים בקרקע עקב העצמת זכויות ותוספת של זכויות בנייה.
    • התעסקות מינימלית (עד לא קיימת) בתחזוקת הנכס לאורך תהליך ההפשרה.
    הקרקע אינה זמינה לבנייה. התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח

    לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

      פרויקטים נוספים