חוף התכלת

הרצליה הר/2200/א'

City icon

עיר

הרצליה

Status icon

סטטוס תכנוני

אושרה תוכנית מתאר

Key icon

זכויות במתחם/בפרויקט

כ- 14,000 יח"ד

Profit icon

רווח משוער

מאות אלפי שקלים!

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

    הרצליה – חוף התכלת – הר/2200

    מדוע להשקיע דווקא בעיר הרצליה?

    העיר הרצליה נחשבת כאחת הערים היוקרתיות והמבוקשות ביותר במדינת ישראל ומתאפיינת במחירי נדל”ן מהגבוהים ביותר במדינה. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של העיר הרצליה, אם לא המשמעותי ביותר, הוא הקרבה לחוף הים ולים התיכון. העיר הרצליה נהנית מרצועת חוף של כ- 9 ק”מ ומשלל חופים ומלונות הממוקמים לאורכה. כמו כן, העיר נהנית מתשתיות לאומיות להסעת המונים כגון תחנת הרכבת של הרצליה וכן מגישה לכבישי האורך והרוחב המרכזיים ביותר במדינה בניהם כביש 531 החדש, כביש 20 (נתיבי איילון) וכביש 2 המוביל לכביש 5. תוסיפו לכל אלו גם את אזור התעשייה הפעיל והמצליח של הרצליה, המאכלס חברות הייטק וכן חברות ישראליות ובינלאומיות ענקיות בשילוב עם שכונות מגורים יוקרתיות ותקבלו עיר מנצחת באיכות רמת החיים שבה ובחתך הסוציו-אקונומי שמתגורר בה. העיר הרצליה מהווה בית ל כ-110,000 תושבים ובכוונת העיר להגדיל את כמות התושבים לכ-200,000 תושבים עד שנת 2030. מחירי הקרקעות והנדל”ן בעיר שומרים על יציבות ועל מגמה של עליה מתמדת דבר אשר הופך את העיר ליעד השקעה מעולה.

    קצת על המתחם חוף התכלת ועל תכנית הר 2200:

    מתחם חוף התכלת מהווה את עתודת הקרקע החמה של ביותר של הרצליה. מתחם חוף התכלת ממוקם צמוד ומזרחית לקניון ארנה ומשתרע עד לגבול עם כביש החוף (כביש 2). במתחם צפויה להיבנות שכונת מגורים של כ-11,500 יחידות דיור המשלבת שטחי תעסוקה (מסחר ומשרדים) וכן שטחי מלונאות. את המתחם ואת תכנית בניין העיר שלו יתכנן האדריכל דני קייזר, מהנדס העיר תל אביב לשעבר, על שטח של כ- 2,000 דונם. עתודת הקרקע של חוף התכלת עודה קרקע חקלאית ונמצאת בהליכי שינוי ייעוד והפשרה. אין ספק כי מתחם חוף התכלת מהווה אחת מחטיבות הקרקע הגדולות והמשמעותיות ביותר של הרצליה וברור לכל שמדובר בחטיבת הקרקע החמה ביותר מבחינה נדלנית באזור. הקרקעות במתחם הן קרקעות פרטיות והתכנית מקודמת ע”י הרשות המקומית. השטח מקבל ערך מוסף ויוקרתי בשל מיקומו הגאוגרפי בצמידות לחוף הים ובאחת הערים המבוקשות והיוקרתיות ביותר במדינה. כל אלו הופכים את המתחם להשקעה נבונה יחד עם סיכוי לרווחים יוצאי דופן ותשואות גבוהות. עתודת הקרקע וכן תכנית הר/2200 מהווים פיסת הקרקע החקלאית האחרונה שנשארה בקו הים בין הרצליה לבת ים. כמו כן, במתחם צפוי לקום קו של הרכבת הקלה אשר יתמוך בתוספות התושבים של העיר ושל המתחם.

    הרווחים המשמעותיים במתחם חוף התכלת ובתכנית הר/2200:

    עם התקדמות ההליך התכנוני במתחם ערכי הקרקעות צפוי להעלות ולהאמיר. בעלות על נכס נדל”ני בסמיכות לים הוא מוצר נדיר וחלומו הרטוב של כל תושב או תושבת ישראלית. אי לכך, משקיעים אשר ירכשו קרקע היום ויגיעו לדירה בסופו של ההליך התכנוני צפויים ליהנות מרווחים של מאות ואף מיליוני שקלים.

    עדכון ינואר 2022:

    תוכנית המתאר למתחם “חוף התכלת” בהרצליה אושרה בוועדה המחוזית בכפוף לתיקונים ותכלול כ- 14,000 יח”ד.

    הקרקע אינה זמינה לבנייה מיידית. התמונות להמחשה בלבד – ט.ל.ח

    לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

      פרויקטים נוספים