עזר ויצמן 10

הוד השרון, הר/1200

City icon

עיר

הוד השרון

Status icon

סטטוס תכנוני

נבנה ואוכלס

Key icon

זכויות במתחם/בפרויקט

64 דירות

Profit icon

רווח משוער

מעל מיליון ₪

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

    פרויקט – עזר ויצמן 10 – הוד השרון – הר/ 1200

    אז איך רכישת קרקע חקלאית במרכז הופכת לדירה ולרווחים של מעל 1,000,000 שקל? סיפורו של פרויקט עזר ויצמן 10 בהוד השרון בתוכנית הר/1200.

    ניסיון רב השנים של החברה למימוש קרקעות בתחום המקרקעין אפשר לה ולמשקיעה לזהות את הפוטנציאל הגלום במתחם טרם אישורה לבניה. משקיעי החברה למימוש קרקעות רכשו קרקעות להשקעה בתוכנית הר 1200 בעודן קרקעות חקלאיות ובקרבה למתחם 200 בעיר הוד השרון. עם התקדמות התהליך התכנוני עברה הקרקע תהליך של שינוי ייעוד ומחירי הקרקעות במתחם עלו באופן עקבי עד אשר הקרקע הופשרה והפכה מאושרת. למשקיעי החברה למימוש קרקעות הוקצו זכויות בשני בניינים, בכתובות עזר ויצמן 10 ועזר ויצמן 12, בניינים בני 64 דירות כל אחד ובסך של 128 דירות. עד כה נבנו במתחם כ – 2,000 דירות. בקרבה לכביש 531 ובצמידות לתחנת הרכבת סוקולוב. משקיעים שרכשו בעבר את הקרקע כקרקע חקלאית – כיום בעלי דירות באחת השכונות המבוקשות בסביבה.

    הרווחים המשמעותיים בפרויקט:

    משקיעים אשר רכשו קרקעות חקלאיות בפרויקט חסכו סכומים גבוהים אשר הגיעו ל כ- 1,000,000 שקלים בדירות רגילות ולכ- 1,500,000 שקלים בדירות מיוחדות. המשקיעים חסכו סכומים לא מבוטלים גם במס הרכישה ובהוצאות נוספות הבאות לידי ביטוי ברכישה מקבלן. כפי שניתן לראות, תחום המקרקעין מהווה את אחד מאפיקי ההשקעה הרווחיים והמעניינים כיום בישראל. משקיעים המחפשים השקעה בנדל”ן בתחום המקרקעין ומבקשים להתרשם מפרויקט מוצלח שעבר את התהליך הנקרא “תהליך הפשרת קרקע חקלאית” יכולים לקחת את הפרויקט הנ”ל כדוגמה מצוינת.

    קצת על השכונה ולמה היה כדאי להשקיע בקרקעות בהוד השרון:

    נכון להיום הביקוש לדיור במדינת ישראל עולה משמעותית על ההיצע שקיים בשוק. במיוחד בערים כמו הוד השרון ובשכונות מבוקשות כמו שכונת 1200. השכונה ממוקמת בצפון מזרח הוד השרון, בקרבה לכביש 531 ובצמידות לתחנת הרכבת סוקולוב על הגבול בין כפר סבא להוד השרון. עד כה נבנו כ- 2,000 דירות בשכונה והביקוש הגובר רק ממשיך ומעלה את מחירי הנדל”ן. הביקוש החזק והמחירים הגבוהים הופך את הוד השרון ליעד אטרקטיבי להשקעה עם פוטנציאל רווח גדול במיוחד בתחום הקרקעות להשקעה אשר מאפשר למשקיע ליהנות מהרווחים היזמיים שברכישה וליהנות מתהליך ההשבחה של הקרקע ומעליות מחירים של הדירות בהמשך הדרך. מעבר לכך, הוד השרון ידועה כיעד ואטרקטיבי למשפחות ולתושבים בחתך סוציו-אקונומי גבוה הרוצים ליהנות מרמת חיים גבוהה המשלבת גישה לתשתיות, סביבת מגורים נעימה ובטוחה וכן ממערכת חינוך איכותית. לפי נתוני הלמ”ס החתך הסוציו אקונומי בהוד השרון הוא 8 מתוך 10. העיר הוד השרון מקפידה לשמור על ערכי הטבע ועושה מאמץ לשמור על ריאות ירוקות לרווחת הציבור. מתחמים נוספים אשר נמצאים בתהליכי תכנון ובעלי פוטנציאל רווח גדול הם מתחמים הר 1202, מתחם נוף הירקון ומתחם ציר החינוך.

    התמונות להמחשה בלבד – ט.ל.ח

    לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

      פרויקטים נוספים