פרויקט ICON אשדוד

פארק ההייטק אשדוד

City icon

עיר

אשדוד

Status icon

סטטוס תכנוני

זמין לבניה

Key icon

זכויות במתחם/בפרויקט

חנויות ומשרדים

Profit icon

רווח משוער

מאות אלפי שקלים!

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

    פארק ההייטק אשדוד – השקעה בפרויקט ICON – משרדים

    למה להשקיע דווקא באשדוד?

    תנופת מתחמי ההייטק והעסקים מגיעה גם לאשדוד, ומאפשרת לך ליהנות ממגוון יתרונות ייחודיים ביחס לאזורים אחרים בארץ. פארק המשרדים החדש של עיר הנמל אשדוד עתיד להפוך למרכז ההייטק הגדול של אזור הדרום, ולמוקד משיכה עבור תושבי האזור כולו. הפארק ישתרע על פני 133 דונם ויכיל שטחי מסחר, לצד מבני היי-טק ותעשייה עתירת ידע. האכלוס הצפוי של כ- 20,000 עובדים בסביבת הפארק, יתמוך בהגדלת הביקושים להשכרת משרדים. פארק ההייטק ימוקם ברובע המרכזי של אשדוד, בסמוך לתחנת הרכבת, למרכז הקניות BIG FASHION, לבי”ח אסותא, למכללת SCE (סמי שמעון) המיועדת ומחלף עד הלום. המיקום בצמוד למוקדי הפעילות של העיר, מגדיל עוד יותר את האטרקטיביות של הפרויקט. בנוסף, הקרבה לנמל הגדול בישראל תמשוך חברות העוסקות ביבוא ויצוא סחורות, שרוצות להשכיר משרדים באזור.

    תוספת זכויות ורווחים עצומים – פרויקט ICON Business center:

    פרויקט ICON business center הוא פרויקט ייחודי של משרדים וחנויות בקרבת תחנת הרכבת המשתף את המשקיעים ברווח היזמי המשמעותי ביותר של הפרויקט. למה הכוונה ב “הרווח היזמי המשמעותי ביותר של הפרויקט” ?  בעידוד עיריית אשדוד, ובקידום החברה למימוש קרקעות וקבוצת בונים נדל”ן הוגשה בקשה להגדיל את הפרויקט מ 4 קומות ל כ- 13 קומות. משקיעים אשר ירכשו בפרויקט ייהנו מתוספת הזכויות הצפויה ומהרווחים העצומים שתקנה. כך, משקיע אשר רכש משרד בגודל 100 מ”ר צפוי לגדול ל כ – 150 עד 200 מ”ר בעקבות תוספת הזכויות ולהרוויח רווחים עצומים.

    על מרכז העסקים ICON בפארק ההייטק באשדוד:

    בלב פארק ההייטק של עיר הנמל עתיד להיבנות פרויקט ICON Business Center – בניין משרדים ייחודי בן 4 קומות, המתפרס על פני למעלה מ- 8,400 מ”ר של שטחי משרדים ומסחר.
    הפרויקט ישכון במיקום הטוב ביותר בפארק ההייטק, בסמוך לכיכר בשדרה המרכזית וימשוך תנועה ערה של מבקרים. מרכז העסקים ICON מבוסס על קונספט אדריכלי ייחודי המפצל את הבניין לשניים, וממקם במרכזו מרפסת המעודדת מפגשים ושיתופי פעולה עסקיים בין באי המתחם. באזור המרפסת המשותפת וברחבי קומת המשרדים הראשונה ימוקמו עמדות בהן יוגש קפה וכיבוד. בנוסף, כל קומה בבניין תכיל חדר ישיבות: חדרי הישיבות יהיו בגדלים שונים ומיועדים לשימוש עובדי המתחם, באופן שמייתר את הצורך להקצות שטחים לחדרי ישיבות בתוך כל משרד. כלל החניות בפרויקט יהיו תת קרקעיות, לנוחות מרבית של עובדי המתחם.

    פארק הייטק אשדוד משרדים
    פרויקט ICON בפארק הייטק אשדוד – להמחשה בלבד

     

    מדוע כדאי להשקיע בפרויקט נדל”ן מסחרי בפארק הייטק אשדוד?

    יתרונות ההשקעה בפרויקט אייקון בפארק ההייטק בעיר אשדוד רבים ומרובים – הבניין יוקם במרחק דקות הליכה בודדות מתחנת הרכבת של אשדוד ויאפשר גישה נוחה לעובדים ולמבקריהם. כמו כן, תהיה קרבה משמעותית לצירי תנועה מרכזיים כגון כביש 4, צומת עד הלום ומסוף התחבורה הציבורית החדש REWAY וזאת מתוך מחשבה על נגישות המתחם לעובדים ומבקרים. פרויקט ICON יבנה בצמידות לקריית הסייבר של אלבטק (Elbatech) ותתאפשר האופציה לנסיעה בשאטלים מן המתחם אל רחבי העיר אשדוד ובחזרה. מדובר במבנה בעל קונספט אדריכלי חדשני ומתקדם שלא נראה כמותו לפני כן בארץ. המבנה יכלול חדרי ישיבות קומתיים, תחזוקה יומית ומגוון תוספות רלוונטיות. מדובר בהזדמנות נדירה וחד פעמית להשקעה. הפרויקט המציע למשקיעים פוטנציאלים מחירים אטרקטיביים במיוחד, למשל: משרד בגודל 100 מ”ר בסכום כסף שמתאים למשרדים שגודלם כמעט כפול. זו הזדמנות משמעותית למי שמבין בנדל”ן והתשואות צפויות להיות גבוהות במיוחד.

    השקעה בנדל”ן מסחרי ומשרדים בעיר אשדוד – למה דווקא באשדוד?

    חושבים על קניית משרד באשדוד או מתלבטים לגבי השקעה בפארק ההייטק באשדוד? רצוי תחילה להכיר את העיר ואת יתרונותיה הרבים. חשוב להבין כי אשדוד נמצאת באזור אסטרטגי במיוחד. בעיר ישנו נמל, המאפשר תעשייה וסחר יומי ברמה גבוהה עם כלל העולם. בנוסף, אשדוד משתייכת לאזור דרום הארץ, אך גם מספיק קרובה מבחינת זמני נסיעה לכל עיר ויישוב במרכז הארץ ובאזור השפלה. זוהי העיר החמישית בגודלה בישראל וגרים בה נכון להיום כרבע מיליון תושבים. אף על פי שהעיר מכילה תושבים רבים וכן עסקים רבים המתנהלים בה , מעטים הם המשרדים ובנייני המסחר שנבנו בעיר. רבים מהעובדים מוצאים את עצמם נוסעים מדי יום לעבודה בערים אחרות או עורכים פגישות עסקיות במשרדים שמושכרים להם במחירים גבוהים. בשל כך, הקמת פארק עסקים בעיר אשדוד מהווה מהלך חכם שצפוי לאפשר התפתחות עסקית ויזמות עצמאית של בעלי עסקים ואנשי נדל”ן רבים בעיר. להשקיע בפארק הייטק אשדוד זהו צעד נבון וככל שתקדימו לעשות זאת כך תרוויחו מבחינה כלכלית. הפארק יציע מגוון רחב של משרדים להשקעה באשדוד ויביא אליו לקוחות פוטנציאלים מכל רחבי הארץ. חשובה לא פחות העובדה כי עד שנת 2021 צפויה להסתיים הבנייה של הנמל החדש באשדוד וגם קריית הסייבר של אלבטק שאמורה להיות מאוכלסת. בשל כך צפויים להגיע אל העיר אלפי עובדים חדשים ויוקמו מוסדות אקדמיים, יתרחבו מרכזי הקניות, הסחר והעסקים והצורך במשרדים ובשטחי מסחר להשכרה יגדל. פרויקט ICON  בפארק ההייטק באשדוד מודע לכל הנתונים הנ”ל ולכן בימים אלו ממש מוצעת למשקיעים האפשרות לרכוש משרד בפרויקט.

    השקעה בפארק ההייטק באשדוד ובמרכז העסקים ICON בפארק הייטק באשדוד – חסכון יחד עם רווח

    כבר בימים אלו נמכרים שטחי המשרדים בפרויקט וניתן להבחין כי המשקיעים מגיעים מכל קצוות האוכלוסייה. החל ממשקיעים שיש ברשותם נכסי נדל”ן שונים ועד סטודנטים שהבינו את הפוטנציאל הכלכלי שטמון בעסקה שכזו. בדרך כלל, ככל שחולף הזמן ופיתוח פרויקט שכזה מתקדם – המחירים בפרויקטים מסוג זה עולים. יש לציין כי בתקופה זו ההשקעה הנדרשת נמוכה משמעותית לעומת שטחי נדל”ן ומשרדים אחרים שנמכרים ברחבי הארץ והתשואה מוערכת במאות אחוזים. במקרה זה לא כדאי “לקחת את הזמן” אלא להזדרז ולהתרשם מהשטח והפוטנציאל שגלום בו.

    הרווחים המשמעותיים:

    הפרויקט צפוי ליהנות מתוספת זכויות משמעותית, כזו שתגדיל את גודל המשרדים ותניב רווחים עצומים למשקיעים. המשקיעים בפרויקט יקבלו חלק גדול מתוספת הזכויות וצפויים להיפגש עם רווחים גדולים שכמעט ואינם נראים בשוק הנדל”ן הישראלי!

    קנייה והשקעה בפרויקט שטרם נבנה – האם זה נכון?

    רכישת נדל”ן טרם בנייתו זהו מהלך שלא כולם מצליחים להבין עד הסוף. במרבית המקרים מדובר בהחלטה כלכלית חכמה עם המון יתרונות אל מול סיכונים מועטים. היתרון הבולט ביותר הוא העובדה כי קניית שטח או נכס בפרויקט טרם בנייתו מאפשרת למשקיע לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים. פעמים רבות אנשים מופתעים מגובה הרווחים והבדלי המחיר של הנכס שרכשו כשהוא בנוי לעומת מחירו כשהוא היה “על הנייר” בלבד. התכניות של פרויקט ICON כבר קיימות ומפורטות לכל דורש, באמצעותן ניתן להתרשם ולקבל את כל המידע אודות הפרויקט שעתיד לקום.

    במידה ואתם רוכשים את הנכס לעצמכם – תוכלו ליהנות מנכס איכותי עם יתרונות רבים. במידה ומדובר ברכישה למטרות השקעה, צפוי לכם רווח ותשואה גבוהה ביותר. תוספת הזכויות בפרויקט באופן חסר תקדים ומי שישקיע כיום ב-100 מ”ר, יהפוך תוך מספר שנים לבעלים של 150 עד 200 מ”ר.

    צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף אודות פרויקט ICON בפארק העסקים והייטק באשדוד

    התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח

    לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

      פרויקטים נוספים