נוף הירקון

הוד השרון

City icon

עיר

הוד השרון

Status icon

סטטוס תכנוני

אושרה תוכנית מתאר

Key icon

זכויות במתחם/בפרויקט

כ- 6,000-9,000 יח"ד

Profit icon

רווח משוער

מאות אלפי שקלים!

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

    הוד השרון – מתחם נוף הירקון

    מדוע להשקיע דווקא בקרקע בהוד השרון ובמתחם נוף הירקון?

    הוד-השרון, העיר הכפרית הגדולה במדינה, מונה כ-46,000 תושבים. העיר בירוק, נחשבת כדוגמה לאומית לצמיחה עירונית המשלבת פיתוח מהיר ובנייה יחד עם שמירה קפדנית על ערכי טבע ונוף. בשנים האחרונות נהנו תושבי העיר הוד השרון מהתחלות בניה רבות במגוון מתחמים וכן מהקמה של שכונות מגורים חדשות בסטנדרט גבוה אשר התווספו לעשרות מבני חינוך.

    כמו כן, מציעה העיר מרחב אורבני עם “ריאות ירוקות”, פארקים מהגדולים בארץ, שפע של גינות, פינות נוי ומתקני משחקים, אולמות ומגרשי ספורט, כבישים רחבים משולבים בכיכרות תנועה מעוצבות. כבישים ארציים עוקפים מקיפים את העיר ומקלים על זרימת התנועה בה. כל אלו מושכים תושבים חדשים בחתך סוציו-אקונומית גבוה מערים סמוכות, המצטרפים לתושביה האיכותיים של הוד השרון. כחלק מפרויקט העיר הוד השרון להחייאת נחלי העיר הוקם אגם אקולוגי המשתרע על שטח של כ-27 דונמים ומהווה חלק מפארק בגודל של כ-1,400 דונמים המשמש את תושבי העיר והסביבה.

    הקרקעות הפרטיות בארץ ישאל מהוות כ-7% מסך כלל הקרקעות במדינה ועל כן, קרקע פרטית מהווה מצרך נדיר ויקר ערך, במיוחד בערים איכותיות כמו הוד השרון ובמיוחד כאשר הקרקע נמצאת בתוך הליך תכנוני ומיועדת לקבל זכויות בניה. ככל שההליך התכנוני ילך ויתקדם כך ערך הקרקע ילך ויעלה. בשנים האחרונות נמשכת הבנייה והצמיחה של העיר, על פי תכנית אב, שהוכנה על ידי טובי המומחים לתכנון אורבני בישראל ואושרה על ידי גורמי התכנון הממלכתיים.

    קצת על מתחם נוף הירקון, על תכנית הר’ 400 ותכנית תמ”א 1/48 ברעננה:

    התכנית ההיסטורית הר’ 400 בהוד השרון כללה תכנון של אלפי יחידות דיור חדשות בנוסף לשטחי מסחר ותעסוקה על עתודת הקרקע של מתחם “נוף הירקון”, או בשמו הקודם, “הוד הירקון” הצמודה לשכונות ‘רמות מנחם’ ורמת הדר היוקרתיות. בהמשך הוועדה הארצית לקחה סמכויות על המתחם וקידמה את תכנית תמ”א 1/48, תכנית המתאר הארצית למתחם כללה תוספת של אלפי יחידות דיור בהשוואה לתכנית הקודמת ולהכניס רווחים עצומים לבעלי הקרקעות במתחם. בנוסף לתמ”א 1/48, המתחם נכלל בייעוד למגורים גם בתכנית המתאר הכוללנית והמאושרת של הוד השרון, הר’ 2050. כיום הוחלט להחזיר ולהעביר את התכנון של המתחם מהמועצה הארצית לתכנון בוועדה המחוזית מרכז.

    היתרונות והרווחים המשמעותיים במתחם נוף הירקון בהוד השרון:

    כפי שכבר הזכרנו, כמות הקרקעות הפרטיות בישראל מהווה רק כ-7% מסך כלל הקרקעות במדינה, עובדה ההופכת את הקרקעות הפרטיות למצרך יקר ערך עם ביקוש גובר והיצע מצטמצם. רכישת קרקע חקלאית הנמצאת בהליכי הפשרה היא בעלת פוטנציאל רווח גדול ביותר ובהגעה לדירות ניתן להרוויח מאות אחוזים על ההון העצמי ולחסוך מאות ואף מיליוני שקלים. אופציה נוספת היא לממש את הקרקע גם בשלבים הקודמים לבנייה וליהנות מרווחים משוערים של כ-15-20% בממוצע לשנה על ההון העצמי עם התקדמות ההליכים התכנוניים.

    התמונות להמחשה בלבד. הקרקע אינה זמינה לבנייה. ט.ל.ח

    לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

      פרויקטים נוספים