מרכז העסקים החדש

רעננה, רע/2020

City icon

עיר

רעננה

Status icon

סטטוס תכנוני

תוכניות מפורטות

Key icon

זכויות במתחם/בפרויקט

145,000 מ"ר תעסוקה

Profit icon

רווח משוער

מאות אלפי שקלים!

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

    רעננה – מול הפארק – מרכז העסקים החדש – רע/2020

    איך לבחור את ההשקעה הנכונה?

    כיום, בסביבת הריבית הגבוהה והאינפלציה במשק, בהשוואה לשנים האחרונות, חסרות אפשרויות השקעה נבונות שיוכלו לשמור על ערך הכסף ולגרום לו לעבוד עבורנו. אפשרות ההשקעה בבורסה ממזמן מאכזבת, הריבית על הפקדונות בבנקים עדיין נמוכה (למרות שמנגד הריבית על הלוואות עלתה במיוחד) ואפילו ההשקעה בדירות נעשתה מאתגרת מסוכנת יותר לאור עליית הריביות במשק. אי לכך, בסביבת השקעה כזו צריכים להיות יצירתיים וצריכים לאתר השקעה שמצד אחד ההיצע הולך וקטן ומצד שני הביקוש הולך וגדל. השקעה מעין זו יכולה בהחלט להיות קרקע ששינתה כבר את ייעודה מקרקע חקלאית לקרקע לבניה ובקרבת תשתיות, כך שבעוד שנים מועטות, אחרי שתאושר תוכנית מפורטת בוועדה המקומית, ניתן יהיה להגיש בקשה להיתר בנייה ולבנות עליה. חשוב מאוד לשים את הדגש שהקרקע תהיה באזורי ביקוש והאזור ילך ויתפתח. ככל שהאזור יתפתח יותר כך ערך הקרקע יעלה. 

    רע 2020 תעסוקה
    רע/2020 – תמונה להמחשה בלבד

     

    מדוע להשקיע דווקא בקרקע ברעננה בתכנית רע/2020?

    החברה למימוש קרקעות בהנהלת בני ברנשטיין, איתרה אזור ברעננה מול הפארק, בשטח שנכלל בתוכנית רע/2020.האזור צמוד לתשתיות להסעת המונים כגון רכבת ישראל, “תחנת רכבת רעננה דרום”  וכביש הרוחב החשוב 531 המחבר את העיר לכבישי האורך החשובים ביותר באזור (כביש 4, כביש 2, וכביש 6). מטרת עיריית רעננה וכן מטרת תכנית רע’ 2020 היא שינוי ייעוד הקרקע במתחם מייעוד חקלאי לייעוד של תעסוקה ומסחר והקמת מרכז תעסוקה ועסקים חדש במערב העיר רעננה בצמידות לתחנת רכבת ותשתיות. קחו את העיר רעננה, אשר נחשבת אחת הערים החזקות בארץ ובעלת חתך הסוציואקונומי מהגבוהים בישראל, שלבו אותה עם סביבה עתירת התשתיות לאומיות ובמהרה תגיעו למסקנה שהמתחם הסמוך לרכבת הוא אזור נדיר הטומן בחובו הזדמנויות השקעה מעולות, הן בשטחי קרקע לתעסוקה והן בשטחי קרקע למגורים.

    קצת על המתחם ועל תכנית רע/2020 ברעננה:

    במסגרת התוכנית רע’ 2020 עתידים להיבנות כ-130,000 מ”ר של שטחי משרדים וכן כ-15,000 מ”ר של שטחי תעסוקה. בצמידות למרכזי המשרדים והמסחר החדשים שיקומו מתוכננים להיבנות בנייני מגורים בני 9 קומות ו כ-2,000 דירות. הרעיון סביב המתחם הוא הקמה של מרכז תעסוקה עם גישה מהירה לתחנת הרכבת רעננה דרום וכבישים מרכזיים. במתחם מתוכננים מתחמי תעסוקה (הייטק) בגובה של עד 7 קומות, כאשר קומות הקרקע תהיינה קומות מסחר וחנויות אשר יהוו מרכזי פנאי בילוי לאנשי הייטק ולתושבי רעננה וסביבתה. לאחרונה, חברת עזריאלי קנתה את 2 בתי האבות והמרכז המסחרי הצמוד אליהם, מתוך מגמה לבנות מרכזי מסחר ומשרדים במתחם. כל זאת מתוך ראיית הנולד שהאזור יתפתח ויושבח בשנים הקרובות. אז נשאלת השאלה: אם חברת עזריאלי רואה את הנולד, למה שהמשקיעים לא יראו את הנולד? 

    הרווחים המשמעותיים בפרויקט:

    ההשקעה במתחם צפויה להכניס רווחים של מאות אלפי שקלים בבניית משרד או חנות. משקיעים שירכשו במתחם יהיו בעלים של נכס במתחם העסקים והמבוקש ביותר ברעננה בצמידות לרכבת וכבישים מהירים. בנוסף, לאור המגמה ההולכת ומתעצמת של הגדלת זכויות הבניה במתחמי עסקים ושל תכנון מתחמי עסקים כמתחמי עירוב שימושים הכוללים דירות ושימושים נוספים לצד וביחד עם מבני תעסוקה, משקיעים אשר רוכשים את הקרקע היום יכולים להיפגש עם תוספות של זכויות בנייה של משרדים ואף תוספות בניה של דירות קטנות הנקראות מיקרו דיור. מתחמי עסקים מקבילים בסביבה כבר זוכים להינות מתוספת נכבדת של דירות ומשרדים כדוגמת הרצליה פיתוח, אזור התעשייה של כפר סבא במתחם העסקים הצמוד לרכבת בחדרה ועוד רבים אחרים. אל תתמהמהו, הזרדזו להצטרף לפארק העסקים הבא של רעננה והרוויחו את הרווחים הגדולים באמת.

     

    התמונות להמחשה בלבד. הקרקע אינה זמינה לבנייה. ט.ל.ח

    לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום:

      פרויקטים נוספים